Att skapa en smidig och anpassad betalupplevelse är kärnan i vårt arbete, och det är just detta som NO GA Group lyfter fram som avgörande i valet av oss som partner.

– För oss var det viktigt att hitta en långsiktig partner som kan erbjuda en flexibel lösning som anpassar sig efter våra och våra kunders behov. Lösningen ger oss större kontroll över både checkouten och affären som helhet. Vi ser fram emot att ta vår betalupplevelse till nästa nivå med Walley, säger Per Sköld, Vice VD på NO GA Group.


Anpassade lösningar för exklusiva behov

Initialt kommer samarbetet att fokusera på onlineförsäljningen, men med potential att utvecklas till att omfatta även fysiska varuhus. Med vår modulära och omnikanalsanpassade betalningsplattform kan vi erbjuda en sömlös upplevelse för både konsumenter och företagskunder – oavsett kanal.

– Vi är väldigt glada över att NO GA Group har valt oss som betalpartner efter en noggrann utvärdering och upphandling. Deras starka varumärke och fokus på kvalitet och design gör detta till ett extra spännande samarbete för oss. Tillsammans ser vi fram emot att bygga ett långsiktigt partnerskap som skapar värde för både dem och deras kunder, säger David Lundqvist, VD på Walley.


Stark medvind i Norden

2024 har varit ett fantastiskt år för oss på Walley. Under tredje kvartalet såg vi en stark tvåsiffrig tillväxt, med en 25-procentig ökning av transaktionsvolymerna jämfört med samma period föregående år. Vi har också välkomnat flera stora handlare som nya kunder, däribland Bokusgruppen, XXL, Bohus och Verkkokauppa. Dessutom blev årets Black Week ett rekordår, med en 40-procentig ökning av antalet köp jämfört med 2023.

När vi nu inleder samarbetet med NO GA Group stärker vi ytterligare vår position som en av Nordens ledande betalleverantörer. Tillsammans skapar vi lösningar som inte bara möter våra kunders höga förväntningar utan också driver deras affärer framåt.

Vi ser fram emot att bygga ett långsiktigt och värdeskapande partnerskap med NO GA Group!